1Tecrubesizannee canım ikili tarama testin temiz çıktıysa sorun yok tek basına birşey ifade etmiyor, bizimde 21. Haftada çıktı bene korktum ağladım hatta doktor dedi çok önemsenecek birsey degil bu zamnla geçiyor ddi 30. Haftaya geldik kontrolümüz vardı gerçekten de geçmişti doktor göremiyorum geçmiş büyük ihtimal ddi❤️