Yldzhh 36+6 doktor kontorulumuz vardi gecen haftaya gore hic buyumemus 2 bucuk kilo dedi acil perotolojiye yonlendirdi cok korkyyorum
Haribo42 Yldzhh ya o kdr net anlayamiyolatki kiloyuu benim arkadasimin bebegi 36 da dogdu hep 2700 cikiyofu kilosu ultrasonda dogdu 2200 yani net ölçüm olmuyo cokta canini sikma bu doneme kdr sorunsuz geldiyse allahin izniyle buyumustur dua et uzulme
Aysebkr1258 Yldzhh önemli bişey olduğunu sanmıyorum olsa olsa en fazla gelişim geriliği vardır ondada Doğuma alırlar senin zaten haftan 36 yı geçmiş doğabilecek bir bebek olmuş zayıf olsa bile anne sütünü emdikten sonra çok çabuk toparlar kendini Canını sıkma
Nebahathumeyra Ya benim kızım 38. Haftada 2800 doğdu. Niye kilo olayını bu kadar önemsiyorsunuz ki . Doğduktan sonra zaten alıyorlar öyle AA çıkmaz denecek bir kilosu yok ki sizin gayet normal bence. Tekel yapılacak bir durum olduounu hiç düşünmüyorum