Gulsengoksun 10+5 haftalık hamileyim haziranın 3ünde kontrolüm var cinsiyeti belki öğrenebilirsin diyorlar belli olur mu bilgisi olanlar 😊😊😍😍
Aysebkr1258 Gulsengoksun daha çok erken ama belli de olmaz ben 11+5 te öğrenmiştim oğlumun olacağını 😊
SenaGuse Gulsengoksun öncelikle hayırlı olsun :) henüz cinsiyetinin kesinliği için erken belki doktorunuz tahminde bulunabilir ama şu an geliştiği için değişebilir de
[silindi] Gulsengoksun biz dün öğrendik 12+1 de . Kızımız olacakmış . Doktor çok güzel poz veriyor net görünüyor dedi . Çoğu zaman böyle olmuyor dedi . Ya sağlıkla gelsinler öncelik bu tabi de . İnsan merak ediyor 🥰🥰🥰🥰
Rbs111 Gulsengoksun gösterirse görürsün canım özel doktorlar söylüyor ama bu haftalarda kesin değil sonuç . Benimki 14 ye göstermedi mesela
Gulsengoksun Rbs111 Benim arkadaş özelde 2 bucuk aylıkken öğrenmiş cinsiyetini bende özele aynı doktora gidiyorum inşallah gittiğimizde öğrenirim 😍🙏
Yoann Gulsengoksun canım biz de 10+5iz bugün 😍 15 haziranda da ben gidicem öğrenebiliriz demişti doktorum inşallah öğrenirsin sende 🤲🏻