Gulsah7171 Kızlar 3 gün önce gittim kontrole 1500 gram dedi 30 +1di gittiğimde bana az geldi sanki sizlerde durumlar nasıl
Canoglum001 Gulsah7171 30+1de gittigimde 1560 gr di 33+1de 2500 olmustu canim 30 dan sonra bi sorun yoksa hizla aliyolar
Gulsah7171 Elifertan maşallah bende 32 de tekrar gitcem kontrole inşallah kilo almış olur doktor gayet iyi dedi ama bana zayıf geldi Bi an
Gulsah7171 Canoglum001 oo maşallah maşallah öyle Bi haftada bile fark ediyo demekki ben az buldum doktor gayet iyi dedi ama
Hulyalp Gulsah7171 benim ikizler 29+6 da 1600 ve 1630 grdi. Dunki kontrolde 32+0 da 2080gr ve 1935 gr ciktilar canim. Ikiz oldugu icin doktorum kilolarindan cok cok memnun.
Ades34 Gulsah7171 30+6 da 2200 gramdı biraz önden gidiyo bizim bebiş dr öyle dedi o yüzden sizin bebişin kilosu normal bence ☺️