Fatma48 Kızlarrr selam Tanıyanlar tanıyor beni. Hamileyim 🤰 Eşimin bugün doğum günü beklicektim haber için ama geçen hafta dayanamadım eşime söyledim.🤗 Bugün pasta alıcam ne yazdırabilirim size sormak istedim fikir verirmisiniz 🙏 teşekkürler.
zynpgdkl Fatma48 benimde eşimin yarın doğum günü bende düşünüyorum ne yazdırsam pastanın üzerine diye ☺️
SenaGuse Fatma48 merhabalar :) bende hamileyim geçenlerde eşimin doğum günüydü biz karta "iyi ki doğmuşsun iyi ki benim babam olmuşsun seni çok seviyorum babacım" yazdırıp altına ismini yazdık şimdi saklıyoruz 😍
Oglumabioluyor60 Bnm arkadasim yzdıydı eşim benzerim yoktu benım eşimi buldum benzerini beklıyorum 😂😂