gLycn_ bende 18. Haftadayım normal akıntım var tahlil de yeni yaptırdım hayret bende enfeksiyon çıkmadı çünkü her seferinde mutlaka çıkıyordu,bu arada bebeğim sol tarafımda hareketlerini hissedemiyordum ama dün top gibi bişey hissettim kolunu bacağını kafasını bi yerini yaslamıştı sanki sonra gitti hemen böyle olan varmı acaba ?