🤚🏻 Biz varız, (31+4 ama bugünlere gelene kadar neler neler atlattık.) Rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum. Erken doğum tehdidi kapıda her an. Şükürler olsun 16.haftadan beri yatağa mahkumdum şuan ailemin desteğiyle az buçuk da olsa kendi başıma oturup kalkıyorum çok şükür. Siz nasılsınız nasıl gidiyor? Erken doğum riskinizin sebebi nedir?