Dün kontrolde bebeğimin kalp atışları düzensizdi ve kordonu boynunda . Suyunun rengide degismis. Sabah yatisim yapildi nstde yine kalp atimlari duzensizdi. Simdi serum takildi serumdan sonra tekrar nst baglanicak. Sezeryanla doğuma alınıcam 😐 Dua edin kızlar şu mübarek günde Evladımı sağ sağlim alıyım kucağıma🙏