Merhaba kızlar 1 yasında oğlum emziriyorum 26 yasındayım ben bundan 2 ay önce tam 1 bucuk ay Boyunca hergün kanamam oldu adet gibi. Bi doktora gittim kist myom hiç bişey yok hormonlar hersey temiz rahim duvarı kalınlasması dedi ilaç yazdı kanama azaldı ama gecmedi Baska doktora gittim oda kalımlasma yok kist myom hiçbişey yok dedi emzirmeden oluyor dedi adet düzenleyici yazdı onu kullanınca geçti sonra adet oldum bu ayda hamile kaldım sorum şu basına böyle bişey gelen var mı kanser taraması vs olmalımıydı kötü bişey olsa adet düzenleyici de kanamayı durdururmuydu napacagımı bilmiyorum :(