Omenlove Merhaba arkadaslar dun ilk defa kan sulandirici igne vuruldum iki saat sonra gobegime bi baktim ki morarmis ve sanki icinde bezemi olusmus diyeyim nasil anlatim bilemedim normalmi bunlar ya bide cok yaktı canımda oyle tatlı falan diildir aslinda yardimci olabilirmisiniz
ZuhalAtlas Merhaba oksapar, clexane gibi kan sulandırıcı olarak bildiğimiz ilaçlar yakar ve uygulama yapılan bölgede doku altı kanamaya zaman zaman sebep olduğu için morarma yapabilir.
zelal5 Merhaba canm bende oksaparı hamıle kaldıgımdan berı kullanıyorum şuan 32+3 haftalığım iğneyı yanlış uyguladıgından morarma oluyo ılk ıkı gun bnmde öyleydı sonra doktoruma gttım yan ve etımı sıkarak yapmamı söyledı