Bende detaylıyı bekledim amniyosentez yaptırmak istemedim detaylıda da çok şükür herşey normaldi temiz çıktı orda da yani ben çocuğumun öyle olduğunu düşünmüyorum Allah’a sığındım iki ay sonra doğumum olacak ama yaşadıklarım çok ağırdı şimdi de bacakları iki hafta geriden geliyor hiç olumlu seyler duyamıyorum tek duam rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın