Htcnrksalan merhaba
ilk ayda tsh 2.9 çıktı. Gebelerde 2.5 in altında olmalı demişti endokrin doktoru. Levotiron 25 mg lık verdi sabahları aç karnına sadece yarısını 12.5 mg kullanıyorum. Her ay kontrole gidip kan veriyorum şu an 29 haftalığım en son çıkan sonuç 1.41 di bu ilacı bu dozda kullandığım sürece hep düşük çıkıyor. Doktor haftasonu kullanma dedi