Ay-Bek Çarşamba günü rahmim kavisli olduğu için ameliyat oldum. Hala hafif hafif ağrım var. Doktorum sadece antibiyotik verdi iki kutu. Bu ameliyatı geçiren var mı aranızda kızlar? Ağrılarım tam anlamıyla ne zaman geçer ?
Dlktpl Ay-Bek bende yapısıklık vardı hıstereskopı oldum spral takıldı ıkı ay kaldı enfeksıyon olmamaya dıkkat er 2 haftada bır test ver bence agrılat olur normal en az 2 hafta olmustu benımd
Ay-Bek Dlktpl Doktor kontrole gelmene gerek yok çok iyi oldu istediğim gibi dedi. Test vermemi de söylemedi canım. Ne testi veriyorsun?
Dlktpl Ay-Bek benı dınle enfeksıyon yuzunden 2 ay tedavı gordum sımdı olmaz ıkı hafta ıyı gıder bırıkır benden demesı sen bılırsın
Dlktpl Ay-Bek rahım ıcıne ıslem oluyo sonucta aynı sey degılmı sen bılırsın tedavını ıyı yap enfeksıyon olma
TunarinAnnesi Bende rahim kalp şeklinde ve perde vardi aralik ayında histereskopi oldum 3ay korunma dedi doktor sonra adetlerim düzene girdi 😍saat gibi
TunarinAnnesi Ay-Bek hayır saat gibi 28günde bir hatta ovulasyon da saat gibi şuanda yumurtlama günüm Maşallah https://imgyukle.com/i/kNByYb https://imgyukle.com/i/kNBCzs