Canım biraz erken bi hafta hissetmen bile güzel bende 20 den sonra hissetmiştim ve ara ara hissederdim şimdi 31 haftalığız bazı günler yorgun oluyor bi iki kıpırdayıp uyuyor bazı günler hiç durmuyor..doktorlar hissetmeye başladıktan sonra günde iki kez hissetmeniz yeterli diyor sabah akşam olmak üzere