Ben üniversite hastanesinde yaptırdım ücretsiz🤷♀️ Ama kadın doğum pol randevu alıp ultrasona geçiyorsunuz onun için çok erken gitmeniz lazım ,ultrasonda 12 kişilik günlük kota var hamileler için sanırım ona göre erkenden işinizi halledin,ben kadın doğuma bir gün önceden gittim sevk ettiler ertesi sabahta ultrason sırasına girdim,üniversitede çalıştığım için sorun olmadı ama özelde yapıldığını bilseydim özele giderdim çünkü beklemek insanı strese sokuyor ve çok kalabalık 🌚