Semiha57 Hanımlar daha doğumuma çok var ama merak ediyorum epidural Doğum yaptırıp pişman olanlar var mı?
Cnmcnm Ben epidural sezeryan oldum ilk çocuğumda ikinciye hamileyim 10haziran doğumum inşallah yine aynı doğum istiyorum. Ben sıkıntı çekmedim. Ağrısız geçiyor ilk günler en azından