Hayirli sabahlar kizlar.Kizlar bi sorum olucakti.akinti var bende.çiwe giderken en sonda akiyo.sanki ilaci ezmissin gibi.beyaz cok kucuk parcacikli gibi.camasirimada dokunuyor.20 haftalik hamileyim.daha onceki haftalardada olmustu ama sonra olmuyodu.son 4 gundur yine var.birisi normal oldugunu soylesin nolurrrr.