fdmozcmn Selam kızlar😊 31 haftalık olduk ama karnımda kasılma ve ağrı var acaba bu haftada olan arkadaslar sizde de oluyor muu 😔😔😔
Eymenbebek fdmozcmn 31+1 haftalığız bizde karnımda ağrım var bi kaç gündür ama ilk doğumum sezeryan olduğu için ben belki dikişlerim ağrıyodur diye düşünüyodum ama demek ki bu haftalarda oluyomuş
Omerinannesi fdmozcmn Ben 29 haftaligim arada benimde karnim agriyo birde bebegim cok hickiriyor bu aralar sizinde oluyomuydu?
Yenianne fdmozcmn bende 31 haftalığım karnımda ağrı oluyor ve ayrıca adet olacakmışım gibi belim ağrıyor normal mi bilmiyorum yarın Dr. A sorucam inşllh
fdmozcmn Eymenbebek bnm ilk gebeliğim acaba ondan mı karnımn acıması dedim doktor randevumada var bir kaç günüm 😔
merveonl Omerinannesi yaa hickirdigini nasıl anlicaz ard arda pitirdanma gibi bişey oluyor hıçkırık mi ki o 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Tolsel Yenianne 2 gündür bende de vardı sonra geçti bende çok korkmuştum ama normal demekki aynı adet olcak gibiydim 🙄🙄
Rabiaaaa Yenianne adet olacakmış gibi olan bel ağrısından bende de var maalesef..sordunuz mu acaba doktorunuza merak ettim de
fdmozcmn merveonl bn cok seviyorum hıçkırmasını 😬 hele baharatlı acılı bişe yiyince cok oluyır ama üzülüyorum rahatsız oluyordur diye 😔
Mirayyldz fdmozcmn bnde 31. Hftadym dün qece bir kasılma oldu adet olcakmsm qbi karnm srtm aqridi bldqn sanci qeldi 2 saat snra yalanci sancdr die uyudm qeri qecti oluo bndede 😣 bu arada 2. Gebelqm
SedAbdurrahmanBeyter Benim de kasığıma belime ağrı vuruyo 32 haftanın içindeyim bugün doktora gittim nst de erken Doğum riskim çıktı iğne ve ilaç verdi sizde ihmal etmeyin bence kızlar
fdmozcmn SedAbdurrahmanBeyter haklısın ihmal etmemek lazım cumartesi gittiğimde nat de istiyim o zaman🙄