Masalmila Belinize iğne vurulduğunda çok canınız acıdımı birde iğneyle uyuşturduktan sonra mı sondayı takıyorlar 😀
Zehramom Masalmila damaryolundan daha az hissediyorsun sondayı önce taktılar bende rica edip sonra taktırsan daha rahat edersin ama
Zehramom Masalmila canım inan onun acısı hiç kalıyor 🙂 kafanı onlara takma . Çok hafif bir ağrı oluyor bant çıkarmak gibi düşün çıktıgı an geçiyor