Öncelikle herkese merhaba kızlar 😊 beni tanıyanlar biliyor Doğumum bayrama denk geliyordu ve doktorum izne gideceği için ben 30 Mayıs günü suni sancı ile Doğumu başlatmasını istemiştim doktorumdan . Başka bir doktor istemediğim için . Dün yani 30 Mayıs’ta sabah kalktım duş aldım annem ve eşim eşyalarımızı aldık çıktık evden önce kuaföre gidip saçlarımı yaptırdım çok heyecanlı ve enerji doluydum hastaneye geldik doktorumun yanına girdik son kez ultrasonda bakalım ve alttan muayeneni yapıp yatışını yapalım dedi doktorum . Ulturasonda baktı suyumun çok az olduğunu söyledi alttan muayane etmeye başladı derken suyum açıldı yani zaten suyum sızıyormuş ama ben fark etmemiştim . Bu sırada bakmaya başlamadan önce ışığı kapattırmıştım doktorum ışığı açtı ve Bebek kakasını yapmış hiç hoşuma gitmedi bu su acil karar vermeliyiz suni alıp denemek istiyormusun eğer süreç uzun olursa bebeğin kakasını yeyip küvezde kalma olasılığı artacak dedi bana kalırsa acil sezaryen yapalım dedi ben şoktayım napacağımı şaşırdım sezaryen yapalım dedim çünkü çok korkuyordum bebeğin kakasını yemiş olmasından . Derken işlemler yapılırken Benim suyum tamamen gelmeye başladı ve yemyeşil kakalı su dökülüp gittikçe bacaklarımdan kendimi tutamıyorum . Hemen hazırlayıp ameliyathaneye aldılar aneztizi uzmanı belden uyuşturmaya uygun olmadığımı tamamen uyutacağını söyledi bi ara burnuma bir maske tutup nefes al ver dediklerini hatırlıyorum sonrası yok. Gözlerimi bir açtım ölüyorum sanıyorum ablam gelmişti kendisi hemşire sadece aklımda o var damla beni kurtar diye bağırmaya başladım kızlar gerçekten yaşadığım acıyı tarif edemedim . Odaya çıkardılar camdan atlıcam diye bağırmaya başladım o sırada alttan muayene etmek istiyorlar izin vermiyorum derken doktorum geldi ve kırmızı reçeteden bir ağrı kesici yaptırdı . Benimle beraber beş tane daha var sezaryen olan yattığım katta onlar böyle değil ama benim bebeğimin eşi belime yapışıkmış kazıyarak zorla çıkarmış doktorum . Normal olsa bile eşini çıkaramazdık ameliyathane yolunu tutardık dedi doktorum . Bir kaç saat sonra ağrım azalmaya başladı ama ateşim yükselmişti kıpırdayacak durumda değildi şuan hastanedeyatağımda yazıyorum hikayemi hala ağrım geçmiş değil sanki birisi karnımın içini sıkıyor . Rabbim Doğum yapacak olan her anne adayının yanında yâr ve yardımcısı olsun. Bu Arada sütüm hemen geldi ama göğüs ucum hiç olmadığı için tutturamadım eşim göğüs silikonu aldı geldi ve onunla tutmaya başladı . Göğüs ucu olmayan arkadaşlar mutlaka yanınıza alın bu silikonu. Bol bol yürümeye çalışıyorum yürüyünce biraz rahatlıyorum sanki . Şimdi hissettiğim duyguya gelelim arkadaşlar böyle tarif edilemez bir duygu daha yok olamaz . Kucağına aldığında bütün dünya senin oluyor hiç bırakmak istemiyorsun yumuşacık mis kokulu bir oğlum oldu bu Arada çok şükür kakasını yememiş küveze falan almadılar benimle beraber oğlum 🥰 sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olmaya çalışırım . Bekleyen anneler rabbim size kolay doğumlar nasip etsin 🌺 @adm