Herkese hayırlı kandiller bu gecenin yüzü suyu hürmetine oğluma dua edermisiniz 😔
Yüksek tansiyon ve şekerden dolayı 35 haftalık Doğum yaptım.Daha önceden 4 doz ciğer geliştirici iğne vurulmuştum.Oğlum şuan küvezde solunum cihazına bağlı çok küçük dokunmaya kıyamıyorum.Onu öyle görmeye dayanamıyorum.Bugün 3. günümüz sütüm henüz yeni gelmeye başladı yarın sabah ilk sütümü götüreceğim inşallah anne sütünü alınca daha iyi olur.Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu.Sag salim kucağıma alırım inşallah.Allah rızası için oğlum için dua edermisiniz 🙏🏻