laydaelebi
Maden suyu yararlı evet ama içindeki o asit çıktıktan sonra iç dedi dr o kısmı zararlı..
Bencede yiyebiliyorkrn balık süt peynir yoğurt tüket ben şuan bunları yiyemiyorum tiksiniyorum..
İşlenmiş et bizler içinde sağlıklı değil aslında
Karaciğerde a vitamini fazla varmiş ve fazla a vitamini gebelikte zararlı bebeğe o yüzden önermiyor dr lar
Ananas ben yedim açıkcası severim çünkü ama abartmadan günde 1 dilim sadece
Ama şekerli meyveler anneye fazla kilo yapıyor diye dr çok yeme dedi şuan şekerli meyveleridr tüketmiyorum😄
Biraz dikkat isteyen bir dönem maalesef ama sonucuna değer 🤰🏻😇