Sevilaaay Geçmiş olsun. Ben henüz 7 haftalığım ancak şekerim sınırda çıktı ve diyet yapıyorum. Takip için de on call plus kullanıyorum. Hastaneyle sonuç karşılaştırmak için aynı anda ölçüm yaptırdım. Cihazımla arasında 20 fark çıktı. Eczaneye optima almaya gitmiştim, bulamayınca bu markayı almıştım. Siz de cihazınızı laboratuvar sonucu ile karşılaştırın bence. Bir de şunu merak ediyorum. Şeker ölçümleriniz açken, 1.saat toklukta vb. kaç çıkıyor?