minikaninannikasi Selam kızlar, İstanbul Avrupa yakasında hangi hastaneye gidiyorsunuz? Doğum ve muayene ücretleriniz nedir? Doktor öneriniz var mı? Birde esenler medical ı önerdiler bana, orası nasıl giden var mı?
Haticeyildiz minikaninannikasi medilife bagcilara gidiyorum muayene 40 lira dogum normal 900du galiba mecburi sezaryen 1100 istege bagli 1500
SedaKANCAR minikaninannikasi esenler medipole gitmeyi planlamıştım ama yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok hastanenin o yüzden kesinlikle tercih etmedim
merveakbaba92 minikaninannikasi İkitelli Tem Hospital- Yeker Nuri doktorum. Çook memnunum doktorumdan. Normal doğum 850₺, sezeryan 1250₺ imiş. İsteğe bağlı ayrı bi fiyat vermediler bir daha ki gittiğimde soracağım. Ama sanırım sizin dd erken doğum riskiniz vardı o yüzden doktorumu kesinlikle öneriyorum. Muayene ücreti ise 65₺. Yeni doğan yoğun bakımı ve yetişkin yoğun bakımı mevcutmuş.
Snmscl minikaninannikasi Sefaköy medipol muayene ücreti 40 ₺ normal Doğum 800 küsür sezeryan 1000 küsür doktorum op.dr. Tülay yorulmaz tavsiye ederim
Haticeyildiz SedaKANCAR bende once ona gittim doktor dedi yenidogan bakim unitesi yok medilife hastanesini onerdi bende oraya basladim
minikaninannikasi Haticeyildiz medilife nasıl memnun musunuz? Nerde tam olarak? bide doğum ücreti ne kadar
Haticeyildiz minikaninannikasi ben memnunum bagcilar dag yolunda yaninda onur market var normal dogum 900 sezaryen 1100 istege bagli sezaryen 1500
SedaKANCAR minikaninannikasi ben Esenler Avicenna ya gidiyorum normal doğum 1250 sezeryan doğumu hatırlamıyorum ücretini canım
merveakbaba92 minikaninannikasi ne demek 💗 Hastaneden çok bişi beklemeyin ama ben böyle doktor başka hiç bir yerde bulamadım, o yüzden riskli gruplara özellikle tavsiye ediyorum.
Belos92 Bir benim hastane mi pahalı 😧 ben Gaziosmanpaşa medical parka gidiyorum doktor nalan karacaoglu muayne ücreti 110 tl normal doğum 2200 sezeryan 2400 epidural farkıda 500 tl alınıyor 🤔