ozisim Kızlar sat 02.40 Bebeğin hareketlerinden hala uyuyamadım. Çok hareket ediyo. Aynısını yaşayan var mı. Sabahtan beri bu şekilde ritmik bi şekilde devam eden hareketleri var.
ddamserc ozisim bende burdayim 🤦 sanirim güzel kizim gündüzleri uyumaktan hoslaniyo gece hareketten beni de uyutmuo genelde mesane yönüne vurmasi da cabasi 🤦
ozisim ddamserc gündüz de durmadı bugün. Ve çok yordu beni. Hiç durmuyo artık o kadar yoruldum ki. Daha sabah doktordaydım. Kontrolüm vardı. Doktordada aynı şekildeydi durmuyo hiç oynuyo dedi ultrasonda bile bakmakta zorlandı doktor. Şimdi de çoştu.
ozisim 25agustos iyi bişeydir demi. Lütfen öyle olsun. Gözümden uyku akıyo yatamıyorum bile. Kalktım oturuyorum yatakta şimdi.
ddamserc ozisim senin 36. hafta sanirim demi kendi gelecegimi görür gibi oldum ben daha 22nin icindeyim 🤦 o kadar haklisin ki Allah güc versin canim
Nezoik Bende de durum aynı canım. 35 hafta olduk 1 saniye bile durmuyor çocuk. Canım acıyor çok. Erkek çocuk böyle oluyormuş sizinki de erkek mi?
Nezoik ozisim evet iç organlarım yer değiştiriyor resmen 😂 minnacık bebek nasıl bu kadar güçlü olabiliyor diye düşünüyorum
ozisim ddamserc iki gündür böyle nerdeyse. Her yerimden vuruyo durmadan. İnşallah kötü bişi yoktur. İnsan endişeleniyo.
ddamserc ozisim bence hareketli olmasi senin icin zor olsa da bebek icin her zaman daha iyidir icini ferah tut derim