Bayrama denk geldigi icn son kez bi kontrole gideyim dedim kizlar bebegim de bi sıkıntı varmi yokmu diye beni çatı muayenesine aldi kendimi kastım heralde o anın heycaniyla canim birazcik yandi tabi saniye sürdüğü icin dayanilmicak gibide değil 🤗 Cok şükür ki bebegim kanala inmiş artik suyumun sancimin gelmesini beklicem evde son 6 gün diyo ama bakalim artik Rabbim hepimizi bir sancida kurtarsin ınsallah bazi şeyleri yasadikca anneliğin ne kadar kutsal bisey oldugunu anliyorum yavas yavas sanırım 😊🌹