Gerçekten üzülüyorum sizin gibi düşünenlere anlıyorum ilk gebelik galiba ama boşverin gerçekten yarın 2. Sezeryana girecem damar yoludur spinal iğne acısıdır sondadır okadar saçma geliyorki anlatmam çünkü bunların acısı Yok kim uydurdu bunlar acıyor die 6 yıl önce doğurduğumda hiç böyle şeyler konuşulmuyordu şuan bilmesem bende korkacam gerçekten korkutmayın kendinizi böyle boş şeylerle