Alyaumay Sezeryan olcam damar yolunu koldan açtırcam yeşille mi yoksa pembeyle mi acıyorlar cokk acıyor muu 😓
Kubraaas Pembeyle açılır büyük ihtimalle yeşil baya kalın. Acıyor biliyorum ama el üstünü tavsiye ederim. Emzir, yatağa geç, yürümeye çalış derken koldaki tıkanabiliyor. Tekrar açtığımız damar yolları olmuştu öyle. Hemşireyim :)
Kubraaas O heyecanla o anda çok umursamazsınız diye düşünüyorum. Yeşil hiç açmadık. Yeşil daha uzun süren tedavilerde açılıyor genelde hemen tıkanmasın diye. Çok uzun sürmez acısı benim arkadaşlarım kendi kendilerine damar yolu açıyorlardı. Çok korkmayın sakin olmaya çalışın inşallah kolayca sorunsuz atlatırsınız :) damar yolu bu işlerin başlangıcı kolay aşaması 😊
Kubraaas Ben de hiç açtırmadım ben de çok korkuyorum ama şu an olursa normal doğum isterken damar yolu ne ki diye teselli ediyorum kendimi. Başa gelen çekilir bir şekilde doğacak inşallah :)