Prens_annesi Hanımlar 36+4 günlük hamileyim ağrım olduğu için doktora gittim alttan muayene etti doktor 1 saat sonra falan da iç çamaşırımda kan vardı normal mi
Prensyolda Prens_annesi normal canım bende az önce gittim baktılar kanaman olur dediler ama benim olmadı
Neseozkan Prens_annesi canım benimde oldu kanama az bişey ama bide ağrı da oldu çatı muayenesinden sonra ikisi de normalmiş merak etme
sevil87 Prens_annesi normal doktor ilk gün ağrı ve kahverengi lekelenme hafif kan olabilir dedi, ben 2 gün oldu halen tuvalete giderken o acıyı hisseder gibiyim
Prensyolda Prens_annesi olabilıyomus ama herkeste olmuyo sanırım çünkü bende olmadı ama söyledi yani hemşire olur diye o yüzden korkma