Yusra01 Kızlar ben 36 haftalık hamileyim Ortadoğu hastanesinde hicran giriş’e gidiyorum. Sizler hangi doktora gidiyorsunuz ve içinizde hicran girişe gidenler var mı 🤗🙋🏻♀️
Canoglum001 Yusra01 Biz de 2 gun sonra 36 haftalik olcaz kismetse.Medline hastanesine Eray beye gidiyorum ben canim
Ebru0101 Yusra01 33 +4 önce eray bey sonra bayram bukana gitmeye başladım nasipse dogumuda o yaptıracak 🤭🤭
Yusra01 Canoglum001 medline çok güzel bir hastane ama bize çok uzak o yüzden tercih edemiyorum bende cnm