Merhabalar
39+4’teyim. Doktorum 2 Haziran Pazar günü bayram tatiline çıkıyor ve 7 Haziran’da dönecek,
doğum başlangıcına dair herhangi bir sinyal yok maalesef. Bugün kontrolüm vardı, vajinal muayenede oldum, o tatildeyken doğum olursa diye biraz endişeliyim ki olma ihtimali de yüksek. Yumuşama var ama açılma henüz yok. Cumartesi tekrar gel bakalım dedi, sizce ne yapmalıyım, suni sancı teklif ederse kabul edeyim mi yoksa doktor olmasa da mecburen kendi sancımı bekleyip nöbetçi doktora mı kalayım, kafam allak bullak... 😓 3 Haziran’da da 40. haftam doluyor zaten..