Mrvbgc1 Merhaba kızlar çatlatma iğnesi olalı bugün 8. Günü ve akşam 11 gibi şiddetli kasık ağrım oldu sanki bıçak saplanıyormuş gibi bir saat kadar oldu ara ara giriyordu acaba neden olur ? Bu şekilde bir ağrı yaşayan oldu mu ?
Yellored Mrvbgc1 bende hamileliğin ilk haftalarında yaşadım. Olduğum yere yatırıyordu o ağrı beni. Arada bir giriyordu ani kalkınca. Ani hareketler yapınca. Hey gidi günler hey 🙃
Mrvbgc1 Yellored inşallah canım o yüzdendir benimde aniden giriyor ama çatlatma iğnesi olalı daha 8 gün oldu ya pek ona bağlamadım 😊🙏 demek ki olabiliyormuş
Mrvbgc1 Cnc53 canım ilk iki gün olmuştu iğneden sonra şimdide 8. Gün olunca acaba dedim yerleşmeye mi çalışıyor annemdeydim eve dönecektik burda kaldık artık. Dinleneyim dedim ne olur ne olmaz 😊🙏
Cnc53 Tabiki dinlenmeye bak iğne işe yaramış belliki hiç kendini zorma devamli uzan rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Mrvbgc1 Cnc53 aminnn canım benim inşallah isteyen herkeside bizide sevindirsin Allahım 🙏😊 sen hamile misin ?
Cnc53 Mrvbgc1 evet canım ben hamileyim 5 haftalık rabbim sana da en kısa zamanda bu haberi nasip etsin 🙏🏻
Annemmm2 Mrvbgc1 evet canım hamileyim sanırım betam 42,26 çıkmıştı , hayır iğne olmadım ben öyle direk kaldım kuzum . İnsallah hamilesindir sende 🤲🏻🤲🏻❤️