metehan2 38+1 oldum doktorum ayın 8ine kadar bayram tatilinde benim kontrolüm ancak 8inde olacak. 10 günde bir terslik olur da farkedemezsem diye korkuyorum. Normalde son günlerde 3 günde bir kontrol olması gerekmiyor mu? Fikrinize ihtiyacın var.
Canoglum001 metehan2 3 gunde bi kontrol olmaz canim en az haftada bi olur genelde hicbi riskin yoksa.arefe gunu git bakalim icin rahat etmicekse.ben oyle yapicam.36+1 olcaz kismetse arefe gunu.tatil girmeden bi gidip gorunucem.eger aksi bir durum hissedersen kadin dogum hastanesinin acili acik 24 saat zaten bayramda
Yasemincifci metehan2 yok canm ben 38+2 de gititm bana haftaya gel dedi bidr benimmsancım cıktığı için sancın sıklaşırsa hemen gel dedi
GozdeCemre Alarasel yanı bir sıkıntı olmadığı sürece yapacak birşey yok mecbur canım o zaman gitmeyeceksin güvenemem diyorsan zaten som haftalar öyle 3 güne bir çağırmıyorlar haftada 1 oluyor gene
Alarasel GozdeCemre yanii şu bayram işleri pek iyi olmuyo😂bixim açımızdan ama bnm drm medrla gelmk zorunda tatil bayram vs demedn tabii kontrole değil doğm olursa
semrakarahan metehan2 canim bnm kontrolumde bayrama denk geliyor doktorum dedi acile gel bi nste cektir kesin dedi 38 haftaligz bzde
Rosejollymoon metehan2 38+1im bugün kontrolüm vardı Dr bayramda yok. Haftaya Perşembe acilde baktır. Birşey yoksabir sonraki hafta gel Doğum başlamassa dedi
MeryemSemih 38+1 oldum 12 itibariyle doktorum bayramda doğum olursa gelcek eğer olmazsa ayın 7nde kontrole çağırdı bakalım hayırlısı inşallah
AynurDemir metehan2 takibinin oldugu hastaneye kontrole gittiginde zaten herseyini görüyolar bütün bilgiler vs kayitli oluyor benim doktorumda bu hafta izindeydi butun bilgilerini duzenli girdim acil bisey oldugunda gel korkma demisti 🤗
metehan2 Mesela suan sanki bebek pozisyonu degismis gibi hissediyorum insan ister istemez endise ediyor