ZeynebFuad Salam kizlar adetime 3 gun var. belim ve sol omurqamda fena agri var. hamilelikden ola bilirmi. Test yapmadim. Her defa yapib hayal krikligina uruyorum diye zaman gelince yapicam ama belki sizlerdede olmusdur diye sorayim dedim
Sinem383838 Benim de belim çok ağrımıştı böyle kaburgama bişe saplıyolar gibiydi ve göğüslerimde çok ağrı vardı çok hassaslaşmıştı ordan anlamıştım hamile olduğumu 😊
Tugce1803 Sinem383838 ya bu göğüs ağrısı nasıl bişey? Hiç yaşamadım.. Bugün sabah temizlik için kalktım birden sağ göğsüm acımaya başladı bu saat oldu geçmedi yanıyor kavuruluyor resmen yeşil damarlar ve Bi tane de ince mor damar oluştu yürüdükçe sızlıyor canım çok yanıyo gebelik belirtisi olabilir mi😥
TunarinAnnesi Tugce1803 abla Selam bakarmısın yumurtlama günüm bu gün https://imgyukle.com/i/kNByYb https://imgyukle.com/i/kNBCzs
Tugce1803 TunarinAnnesi evet canım yarın da yap eğer silikleşirse yumurtlama dır bugün ve ertesi 3 gün değerlendir