İkiz gebelik gerçekten biraz fazla dikkat isteyen bi gebelik. 1 ayı geçti kanamam olduğu için yatıyordum bugün dr a gittim 11+ 4 oldum daha iyiyim diye 1 saate yakın çarşıda bir şeyler bakındım dr herşey gayet iyi kanama alanında küçülmüş dedi eve geldim kasık ağrısı ve kanamam da biraz artış oldu ve rengide kırmızıya biraz yaklaşmış korktum doğrusu az bi dikkat etmedim hemen sorun oldu 😞 yine yatıyorum şimdi. Dr17. Haftada çağırdı cinsiyetini o zaman öğrenecekmişiz tam 14 haftalık oluyorlar o zaman. Siz siz olun dikkatli olun ☺️