Canım sen kendin gün içinde yorulup hareket halinde olduysan hissetmemen normal öyle demişti benim doktorum bende bu haftada aynı sebepten doktora gittim için rahat olsun arada böyle şeyler yapıyorlar yinede gidip bir muayene olmanh.
da fayda var emin ol birşeyi yok 😘pozisyon bile değiştirmiş olması etkiler hareket hissetmeni