Pinryesilyrt Nts de sancıların çok yüksek çıkıyor acilmam yok nolucak şimdi Hanimlar 38+6 hamileyim sancilarim çıktı yüksek acilmam yok eve gönderdiler nasıl yapicam Nts de sancıların çok yüksek çıkıyor acilmam yok nolucak şimdi
nrgzngncl Pinryesilyrt bisey olmayacak sabredin 😀beterin beteri var biz bugun 40 haftayi bitirdik ayni durumdayiz. Kasilma var acilma yok