NazlErdoan 12+5 günlük hamileyim bugun kontrolde doktorum coraspirin verdi? Kullanan var mı ? Ne için kullanılıyor ?
Haticekckylmz NazlErdoan 2dusuk oldu benim kan pihtilasmasi icin suanki gebeligimde verdi basindan beri kullaniyorum eger bi sorunun yoksa bu haftada neden verdi birsey soylemedimi
merveonl NazlErdoan bende kullanıyorum uterus damarlarımda direnç çıktı yanı rahim kasında bu da bebeğe yeterince kan gitmediği icin ya kilo alım Azligi bebekte bende de yüksek tansiyon olabilme ihtimali icin verdi 37. Haftada bırakılacak
uras NazlErdoan bende kurtaj olmuştum pihtilasma çıktı onun için kullanıyorum canim bir tane sağlıklı gebeligim var ama sonradan o labiliyormus bu pihtilasma onun için gebe olunca da igneye baslicaz.önlem amaçlı vermiştir doktoru nda belki şimdi herkez kullanıyor bu coraspirini yediklerimizdenmi nedir 😞
Elifece NazlErdoan Ben de üç ay kullandım kalp çarpıntım vardı şiddetli bir şekilde. Doktor bunu yazdıktan sonra çarpıntılarıma çok iyi geldi kan sulandırıcı olduğunu söylemişti
eedaozak Merhaba, ben daha çok yeni gebeyim. Benim dr verdi düşük olmasını engelliyormuş bende ilk verdiğinde tedirgin oldum fakat zararsız bir ilaç. Bende içiyorum ama sen dr sor istersen aklında soru işareti kalmasın
merveonl cngl peki bebeğin kilosun da filan bi eksiklik var mi yarin 30. Haftadayız yârin gitçem dr sorarım ama 37 die biliyorum
cngl merveonl zararlı diye biliyorum önermiyoruz demişti doktor. Çok şükür güzel kilosu 37+0 bugün yarın kontrolüm var
cngl merveonl aynen canım kişiden kişiye değişir tedavi sonuçta seninde çok kalmamış hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🙏