38 haftalik olduk bebek dönmüş ama hareketli hala dogum kanalına yerlesmemis diyor doktor. Suyum da biraz fazla bebek yerlesmeden su gelirse sıkıntı olabilir dedi. sezeryani düşünelim pazar gunune kadar dedi. Bu durumu yasayan oldu mu acaba ne yaptınız