Arkadaşımın kızı bebe yağından alerji olmuş, doktoru; yağları çoçuğu yıkadıktan hemen sonra, son suyun üstüne kurulamadan sürün demiş. Herhalde su seyrelttiği için bebeğe ağır gelmiyor.
Ben normalde kendime kolay sürüldüğü için öyle sürüyordum zaten, bebişe de öyle yapacağım.
Aklınızda olsun kızlar.