Ben ilk çocuğumda genel anestezi ile sezaryen olmuştum sürekli ağrı kesici veriliyor damar yoluyla ağrı olmuyor hissetmiyorsun yani eve geçtiğindede antibiyotik ve ağrı kesicilere devam ettiğin için öyle dayanılmayacak bi ağrı olmuyor, şu an 20 haftalık hamileyim doğumumu yine genel anestezi ile sezaryen düşünüyorum ☺️