Havvauygun Aşırı derecede öksürüyorum iki gündür kızlar.Bugün çok az hissettim bebeğimin hareketlerini korkmaya başladım.Bu durumu yaşayan var mı?
Bilgeninbugrasi Havvauygun canım bende öyleydim sürekli ballı zencefilli ılık süt yapıp içtim baya yumuşatmıştı o boğazımı sende bi dene istersen geçmiş olsun hareketleri içinde çok korkuyosan bi git derim bekleme
_tugba Yarına kadar bebek hareketlerini takip edin bence hala az hissederseniz doktorunuza başvurun derim Rabbim sağlık sıhhat versin bebişinize💕
Aysglmrt09 bende aynı durumdayım 1haftadır çok kötü şekilde öksürüyorum artık kasıklarım ağrıdı geçmiyor. Çok endişe ediyrm çocuğa zarar veriyor mutumdur diye ama atlatamadım bnde 28haftalığm
Havvauygun Kızlar hissettim çok şükür bugün tatlı bişiler yiyip uzanınca.Bende 28 haftalığım zencefil bal yaptım uyumadan çok iyi geldi 1 tatlı kaşığı bal 1 çay kaşığı zencefil.Bide ılık limonlu su içiyorum.