remziyesahin ben 4-5 sene cektim o mantardan. Ne yapsam ne kullansam gecmiyo allah gecmiyodu. Mantar icin ilac kullandigimdan yararli bakterilerde öluyodu ve herturlu viruse musait hale geliyodu vajen ve turlu turlu seyler yasiyodum.. vallahi hic inanmam oyle seylere ama artik oyle bikmistimki adak adadim dua ettim fln 😀 derken hamile kalmadan 1 ay once yine mantar akintisi cosunca artik doktora gitmeden ezbere ilac aldim kullandim butun ilaclari ezberlemistim cunku artik. Ve gecti. Uzerine hamile kaldim ve tekrarlamadi. Yani cok cektiren ugrastiran bisiy nasi gecer ne zaman gecer bilinmez bikere bulasmayagorsun. Sebamedin intim jelini kullanabilirsiniz gunde bir veya iki defa guzelce yikayin ama iceriyi degil. Yani delikten iceri bisiy girmicek 😀 dudaklari fln guzelce yikayin. Sirke fln surmeyin asidiktir ph dengesini bozarsiniz vajinanin doktorlar da onermiyo asla sarimsak sirke fln asla dedi bana. Bagisikligi yuksek tutun bagisiklik dusunce azar bu mantar. kefir tuketin bolca ve hep kuru tutun. Guzelce silin hep kurulayin tuvaletten ve dustan sonra gerekirse cok uzaktan fön makinesi tutun. Gecmis olsun. İliski sirasinda korunun veya mumkunse yapmayin cunku esinize gecerse siz iyilesince tekrar size satabilir😊