Sasahu Merhaba kızlar 2 gündür hafif batma vardı bugün idrar verdim hafif enfeksiyon çıktı 13+5 olduk bugün doktorum bol su iç devam ederse gel dedi evde su içmenin dışında enfeksiyon için ne yapabilirim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
tunaanurr Sasahu hamilelikte oluyomus canım bendede wardı idrar temizleyici toz kullandım antibiyotik kullandım ve bol su kesinlikle
Duuyguum Sasahu bende hiçbirşey yoktu doktor rutin kontrol de idrar testi yaptı enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz verdi onu kullandım canım ama bol su içmek en iyisi
Aysedgrlikrkmz Sasahu geçmiş olsun canım 24+1 iz biz de çok şükür dün tahlil yapıldı bende de çıktı bol su ile tek içimlik bir toz verdi inşaallah faydası olur sorunsuz geçer hamileliğimiz 🙏🏼
Gulsen1989 Sasahu benimde ilkten hafif çıkmıştı doktor bol su iç cinsel ilişki yasak demişti. Netten baktım kızılcık suyu iyi geliyormuş almıştım içiyordum ara ara . Yakının da aktar varsa bi bak istersen. Hamileliğin sonunda çok fena enfeksiyonum vardı o zaman bı sürü ilaç vermişti