Hulyalp Seydakiki ben bolcaaaa tatli badem yagi kullaniyorum suan. Kimi killanma yapiyor diyo ama cok sukur oyle biseyle karsilasmadim
uduygudmrhn Seydakiki hindistan cevizi yağı susam yağı birde Lierac jel krem kullandım 33teyim henüz çatlağım yok. Birden kilo almamaya bakın ve bol su için.
Seydakiki Hulyalp bende şuan 17 haftalık hamileyim badem yağıda kıllanma yapar diye bilindiği için tereddüt ettim , zaten hamilelikte bi tüylenme oluşuyo ister istemez . Öyle diyorsanız devam edeyim
Hulyalp Seydakiki bunyeyle alakali olabilir killanma ama bende olan tuyler normal beyaztenli oldugum icin belki ama killanma yapmadi. Yani killari kalinlastirmadi siyahlastirmadi cogaltmadi. Insallah sende de cogalmaz.
Miskokulum Duştan sonra 2günde bir bütün vücuduma doğal zeytinyağı sürüyorum . Bazen bebekyağı bazen kakao yağı da sürüyorum maksat nemlendirmek olsun bolca yağlanmaya çalışıyorum özellikle nemli vücut acayip yağı alıyor iyi geliyor