Aysel bi ona bide devlette Günay dumana gidiyorum sevilay hanıma gittim hiçbişry demedi bi hafta sonra devlete gittim nst çekti böyle çıktı zaten kaşığımda da ağrı oluyodu ben doktora söylemeden o bana sordu senin ağrın var mı diye bende evet dedim oda nst de sancın çıkmış erken Doğum riskin var dedi psikolojik mi bilmiyorum dün iğne de vurdum ilaç da içiyorum sğrım geçmiyo artk sevilay hanıma da gitmicem Güleryüzlü ama doğru düzgün ilgilenmiyor ve bana 6 hafta sonra gel demişti orda nst aleti de YÖK heralde bana hiç çektirmedi