adimayse İyi akşamlar arkadaşlar 4 haftalık hamileyim çok şiddetli bel ağrım var ve adet olacakmış gibi sancılarım var normal midir siz de yaşadınız mı?
limoncicegi adimayse ben yaşadım aynısını aynı adet ağrısı gibi o kadar şiddetli ağrıyordu ki doktor Progestan verdi biraz rahatlattı o haftalarda