polyanne senin baya erken olmuş canım şişlikler ya da her hamilelik aynı değil ki 🤰🏻 Ben şuan 32+3 haftalığım geçen hafta başladı şişlklerim 😥 Çatlaklarım çok benimde malsf😒 çatlak için hindistan cevizi yağı aldım sürüyorum umarım doğumdan sonra geçer ayak şişlkleri içinde bol bol su tüket herşeyi tuzsuz yemeye çalış bide uzandığın zaman yukarı dik ayaklarnı 👍🏻