Zelihanisan canım merhaba, ben ssvd adayıydım, fakat kızm karnımda hareketsizdi bu yüzden 37. Haftada sezeryan oldum, 18 gün küvezde kaldı. Eger kızımn sağlık durumu el verseydi bende ssvd olacaktım. İlk doğum 7 sene önceydi. Ama ssvd de mühim olan zaman değil, senin rahminin ve dikişlerinn durumu. 10 sene arayla doğuramayan da var, 1 sene arayla ssvd yapanda var. Yok öleceksin yok şöyle olacak diyen Kişilerde kulağını tıkamanı öneririm. Üst üste ameliyat olmak ne kadar riskliyse ssvd o kadar riskli. İnş sana nasip olur