Dilrubazehra çok geçmiş olsun tatlım pembe akıntı iyi olmayabilir yarın çabucak doktoruna görün derim ben 17 haftadan 23e kadar yattığım halde bi sabah peçeteme gelen pembemsi kanlı akıntı için doktoruma gittiğimde dikişlerimde içerden bi santim açılmam olmuştu ağrı sancı kasılma vs hiç ni kötü belirtide yoktu, iki hafta küvezli bi hastanede sabah akşam nst bağlanıp 4 nidicard kullanarak yattım ciğer iğnesi vuruldum , rahim ağzı 35mmden 19mm olmuştu, sonradan yatmaya devam ede ede 25mm oldu, hala daha 25mmle devam ediyorum çok şükür sıkıntım yok, dikişli olmamız bi nevi avantaj çünkü doktorum açılma ne kadar olursa olsun dikiş bebeği içerde tutar ne zaman ki suyu gelirse dikiş alınır doğum başlar dedi, normal şartlarda 36 veya 38 haftada dikişler normal doğum için alınıyor zaten dediğim gibi doktora git normal değil, benim başıma kötü geldi ama seninki öyle olmayadabilir önlem al canım tekrar geçmiş olsun dikkatli ol bol bol dinlen